sobota, 29 października 2016

#2 Jesienny świecznik DIY

Hejka! Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejną wersję jesiennego świecznika. Jeśli ktoś z Was jeszcze nie widział pierwszej - zapraszam TUTAJ :) 











Będziemy potrzebować: 


- słoik
- klej wikol
- zwykły klej
- sznurek (do ozdoby)
- wydrukowane i wycięte listki
- gąbkę
- nożyczki
- świeczkę
+ ja dodatkowo użyłam kamyczków 





Na początek, zwykłym klejem naklejamy na słoiku nasze listki.

Następnie wszystko pokrywamy warstwą wikolu, nałożonego gąbką. Odklejamy listki i pozostawiamy słoik do wyschnięcia.

Ja na koniec wrzuciłam do słoika kamyczki, aczkolwiek wystarczy jedynie włożyć do niego świeczkę. Dodatkowo możemy zawiązać, tak jak poprzednio - kokardkę ze sznurka. 






A tak prezentuje się świecznik z dodatkiem kokardki:


Który pomysł na jesienny świecznik bardziej przypadł Wam do gustu? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz