środa, 2 sierpnia 2017

#2 Phone Case DIY

Hej! Powrót po pół roku przerwy od postów? Lepiej późno niż wcale! :) Święta, nowy rok, święta, matura, wybór studiów, szukanie pracy... Chyba nie miałam głowy do tworzenia czegoś nowego. Teraz, kiedy wszystko już u mnie uporządkowane, mogę wrócić do robienia tego, co lubię najbardziej, więc... wróciłam! 

Dzisiaj przychodzę do Was z case'm na telefon. "Ale to już było"... i wróciło... w nowej odsłonie. A tych,
którzy jeszcze nie widzieli pierwszego wpisu, zapraszam TUTAJ



Tym razem także będziemy potrzebować czyste etui i... jedynie taśmę klejącą, ozdobną, i oczywiście nożyczki, bo czymś musimy ciąć taśmę na kawałki. :) 

Do dzieła! 




Tak prezentuje się moje "nowe" etui: 


To chyba jeden z prostszych sposobów przerobienia zwykłego, przezroczystego case'a, ale ja jestem zadowolona i ten sposób odpowiada mi w 100 %. :) 
A Wy, co sądzicie o takiej przeróbce? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz