poniedziałek, 23 maja 2016

#2 Prezent na Dzień Matki DIY - zdjęcia

Dzisiaj mam dla Was kolejny post z pomysłem na prezent na święto naszych Mam. Jak już wspomniałam w jednym z wpisów - inspiracji szukam w każdym możliwym miejscu. Tym razem padło na YouTube, gdzie swój kanał prowadzi pięciu mega kreatywnych facetów. Myślę, że dla wielu z Was nie są oni obcy, a dokładnie chodzi o Arcziego, Primosza, Klamera, Abiego i Sztabę, czyli w skrócie: "5 SPOSOBÓW NA". Jak powiedziałam wcześniej - mega kreatywni, pomysłowi, szaleni ludzie, których sposoby na... wykorzystałam już wiele razy w swoim życiu. Co tu dużo mówić, odsyłam Was na ich kanał oraz odcinek, w którym znajdziecie dokładny opis mojego(ich) dzisiejszego DIY. 




https://www.youtube.com/watch?v=TJqC1SBVJLY <--- odcinek
https://www.youtube.com/user/5SposobowNa <--- kanał

Do dzisiejszego prezentu potrzebujemy:

- 5 ramek na zdjęcia lub jedną długą, która pomieści pięć zdjęć
- aparat
- brystol (dwa białe i jeden czerwony)
- nożyczki
- program do przerabiania zdjęć


Przygotowanie:

Na początku wycinamy z białych kartek jak największe litery "A" i "M".

Następnie z czerwonej kartki - ogromne serce.

Do dzieła!

Prosimy przyjaciółkę o zrobienie nam zdjęć lub po prostu bierzemy ze sobą statyw do aparatu i wychodzimy na zewnątrz. Starajmy się znaleźć jak najładniejsze widoki, aby nasz prezent wyszedł na prawdę ładnie. Ja niestety chciałam jak najszybciej podzielić się z Wami tym pomysłem, dlatego po prostu wyszłam na ogród, aby zrobić te kilka zdjęć. 

No właśnie - zdjęcia. Wykonujemy po dwa różne zdjęcia z każdą z przygotowanych wcześniej liter oraz jedno z czerwonym sercem. 


Następnie zabieramy się za ich obróbkę. Ja osobiście polecam program fotor.com, z którego możecie korzystać w internecie za darmo. 

Zdjęcia z literami przerabiamy jedynie na czarno-białe. Natomiast troszkę więcej zabawy nas czeka z sercem. 

W programie, o którym wspomniałam wybieramy opcję "color splash".

Całe zdjęcie automatycznie zmieni nam się na czarno białe, a miejsca, które na nim chcemy pozostawić w naturalnych kolorach, zaznaczamy "pędzelkiem". W naszym przypadku jedynie serce zostawiamy w pierwotnej barwie. 


Na koniec pozostało nam wywołać przygotowane przez nas zdjęcia lub po prostu je wydrukować. Wstawić do ramek tak, aby utworzyły nam słowo "MAMA ♥" i gotowe!






Jak Wam się podoba ten prezent? Prawda, że chłopaki z "5 sposobów na" mają świetne pomysły?
Dajcie znać w komentarzu poniżej, co sądzicie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz